Prodloužení záruky

Pravidla akce

Službu prodloužené záruky na portfolio výrobků PowerCube na tři roky poskytuje společnost Allocacoc s.r.o. se sídlem v Brně, Kallabova 31, 616 00, IČ:03800156, zákazníkům, kteří si zakoupí vybrané výrobky PowerCube určené výhradně pro domácí použití (v souladu s § 419 Občanského zákoníku) nikoliv pro podnikání, od 1. 1. 2015 do 1. 4. 2017.

Služba Prodlužené záruky je nad rámec zákonné záruky a to ze dvou na tři roky. Začátek platnosti Prodloužené záruky je shodný s datem nákupu výrobku a končí uplynutím příslušné délky Prodloužené záruky.

Prodloužení záruky se vztahuje na celý výrobek nebo jeho části.
Podmínky uplatnění služby nejsou shodné s podmínkami práv z vadného plnění dle Občanského zákoníku, ale řídí se Obchodními podmínkami
Není-li stanoveno v těchto Obchodních podmínkách jinak, uplatní se přiměřeně příslušná ustanovení Občanského zákoníku o právech z vadného plnění. Pro účely služby Prodloužení záruky se výslovně neuplatní analogie § 1924, 2169, 2171 a 1922 odst. 2.
Prodlužení záruky se neuplatní, je-li kupujícím právnická osoba nebo fyzická osoba podnikající.
Nárok na tuto službu nevzniká automaticky po zakoupení zboží, ale je podmíněno aktivací této služby zákazníkem na webových stránkách www.powercube.cz/zaruka.
Aktivaci služby provede zákazník na webových stránkách tím, že pravdivě vyplní elektronický formulář. Data zapsaná do formuláře obdrží zákazník v kopii do emailové schránky, kde tyto údaje uchová pro případnou reklamaci. Předložení potvrzené registrace spolu s prodejním dokladem je podmínkou pro uplatnění a řešení reklamace.
Uplatnění služby – řešení reklamace

Pro uplatnění služby je nezbytné, aby zákazník odeslal případně doručil produkt na sídlo nebo jakoukoliv provozovnu společnosti Allocacoc s.r.o., společně s prodejním dokladem a potvrzenou registrací prodloužené záruky.

Zákazník je povinen na výzvu reklamačního servisu, na e-mailovou adresu reklamace@allocacoc.cz elektronicky zaslat kopii prodejního dokladu zboží a kopii registrace prodloužené záruky.

Reklamace obsahuje:

Další informace: Název produktu a typ
Popis vady uvedený zákazníkem
Datum zakoupení výrobku
Datum uplatnění reklamace
Stav výrobku a dodaného příslušenství
Předané doklady
Podpis zákazníka a razítko prodávajícího
Lhůta pro vyřízení reklamace Prodlužené záruky je maximálně 60 dnů. Pokud nedojde do této doby k vyřízení reklamace, považuje se výrobek za neopravitelný.
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má zákazník právo, aby byla vada odstraněna. Není-li tento postup možný, má zákazník právo na výměnu věci.
Namísto nároku zákazníka na odstoupení od kupní smlouvy si PowerCube v průběhu Prodlužené záruky vyhrazuje právo vyřešení reklamace v případě neopravitelnosti výrobků tak, že zákazník obdrží nové zboží srovnatelných nebo lepších technických parametrů, které mu bude nabídnuto. V případě, že zákazník nebude souhlasit s nabízeným výrobkem, služba Prodlužené záruky zaniká bez jakýchkoli dalších nároků zákazníka. V případě, že zákazník bude uplatňovat svá práva ze služby Prodlužené záruky v době, kdy dojde ke zrušení či zániku služby Prodlužené záruky (tím se myslí, že tato služba již nebude nadále poskytována) a zákazníkovi v rámci jeho práv ze služby Prodlužené záruky vznikne nárok na výměnu věci, bude zákazníkovi nový výrobek poskytnut, nicméně bez služby Prodlužené záruky.
Společnost Allocacoc s.r.o. neodpovídá a služba Prodlužené záruky je neplatná na závady výrobku způsobené zejména:

Nevhodnými provozními podmínkami
Použitím výrobku v rozporu s návodem k obsluze a v rozporu s charakterem výrobku
Jakýmkoli nestandardním zásahem do výrobku
Vlivem neodvratné události (např. živelné pohromy)
Mechanickým poškozením
Připojením výrobku na jiné než předepsané napájecí napětí
Neodborným uvedením do provozu
Spojením nebo použitím výrobku s nestandardním příslušenstvím
Nebo v jiných případech, na které se nevztahuje doba k uplatnění práv z vadného plnění dle Občanského zákoníku
Další podmínky a ujednání

Aktivací služby Prodlužené záruky zákazník souhlasí s Obchodními podmínkami služby Prodlužené záruky a se zpracováním všech údajů, které uvedl při registraci. Tyto údaje budou využity společností Allocacoc s.r.o. při uplatnění služby Prodlužené záruky a pro účely marketingu (zasílání obchodních nabídek), dopravy zboží a řešení reklamací. Zákazník má právo na přístup k osobním údajů, na jejich změnu či opravení. Souhlas lze vypovědět písemnou formou, prokazatelně doručenou do sídla společnosti Allocacoc s.ro. Zákazník souhlasí s tím, že osobní údaje mohou být poskytnuty třetím osobám, a to za účelem dopravy zboží, zajištění řešení reklamací a rozesílání obchodních sdělení.

Prodlužení záruky neplatí pro výrobky, na které byla při prodeji poskytnuta sleva z důvodu poškození, neúplnosti nebo chybějících doplňků a výbavy.

Při nesplnění jakékoli z obchodních podmínek Prodlužené záruky, si společnost Allocacoc s.ro. vyhrazuje právo považovat službu Prodlužené záruky za neplatnou a tudíž za nenárokovou a nevymahatelnou. V takovémto případě může být závada výrobku odstraněna jen za úplatu, po předchozí dohodě se zákazníkem.

Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 1. 2015. Allocacoc s.ro. si vyhrazuje právo na změnu těchto Obchodních podmínek.

Společnost Allocacoc s.r.o. si vyhrazuje kdykoli službu Prodlužené záruky zrušit bez jakýchkoli dalších nároků zákazníka.

Tato stránka používá cookies. Vice info

Přihlášení